Kvalitetan sadržaj, content marketing, Digitalne ideje

Kvalitetan sadržaj – najbolji put do novih kupaca

Nekada su kupci o proizvodu i uslugama doznavali prvenstveno preko prodavača, no danas se prije kupnje informiraju sami, najčešće putem interneta i različitih vrsta sadržaja (engl. content) koje tu pronalaze. Dakle, sadržaj koji isporučujemo predstavlja ključni element marketinških aktivnosti pa na njegovoj kvaliteti i privlačnosti neprestano treba raditi. Sadržaj koji stvarate odlučuje o tome koliko ćete prepoznatljivi biti na tržištu.

Content marketing stoga je ključan za uspjeh suvremenih poduzeća. Pomoću njega ne samo da možemo razvijati svoje poslovanje, već se možemo i predstaviti kao stručnjak na svome području, zbog čega će kupci automatski imati više povjerenja u nas.

Pod pojmom ‘content’ obično se podrazumijevaju tekstovi na portalima, postovi na blogovima, oglasi, objave na društvenim mrežama, newsletteri, e-knjige, video uradci i sl.

Content marketing ili sadržajni marketing podrazumijeva proces stvaranja vrijednog, relevantnog sadržaja koji će privući i angažirati vašu publiku. Uspjeti na ovome području nije jednostavno. Kupci su na dnevnoj bazi bombardirani tisućama poruka različitih vrsta, putem različitih medija i vrsta uređaja pa je i njihova pažnja poprilično raspršena, teško ju je pridobiti i zadržati. Ipak – moguće je.

 

Većina kupnji danas započinje internetskom pretragom

 

Većina kupnji danas započinje internetskim pretragama. Zato je važno da budete dostupni online, te da neprestano radite na podizanju svijesti o svom brendu kod ciljne skupine kupaca. Nastojte uvijek sadržaj koji isporučujete temeljiti na interakciji s kupcima, tj. na onome što žele i trebaju.

Nemojte pričati samo svoju poslovnu priču – pričajte i priču vaših klijenata. Prilagodite im teme i potaknite ih na komentiranje i dijeljenje sadržaja.

Trudite se stvarati sadržaje koji će trajati mjesecima pa i godinama, pružajte uvijek korisne i provjerene informacije; educirajte svoje čitatelje, zabavljajte, pružite im pomoć, udijelite savjet.

Potencijalni će se kupci tako osjećati sigurnije (između ostaloga i zato što ih se ne “prisiljava“ na kupnju) i imat će više povjerenja u vas kao stručnjaka. Sadržaj treba imati jasnu svrhu i treba biti prilagođen marketinškom kanalu za koji ste se odlučili – nije isto obraćati se kupcima putem maila, plaćenog oglasa ili društvenih mreža.

 

Kvaliteta i originalnost na prvom mjestu

 

Sadržaj koji isporučite treba biti u skladu s vrijednostima koje promovira vaš brend. Pripazite na pravopis i gramatiku, nastojte biti zanimljivi i ne ustručavajte se dijeliti svoja iskustva s područja kojim se bavite ili iskustva vaših zaposlenika. Učinite sadržaj preglednim i razlomite ga na manje cjeline slikom, podnaslovom, numeriranom listom, koristite bullete i sl.

Jako je važno da je sadržaj koji objavljujete, primjerice na svojoj internetskoj stranici ili blogu, originalan i kvalitetan. Loše i prepisane tekstove ne kažnjavaju s vremenom samo čitatelji, već i Google čija vam je naklonost itekako potrebna.

Content marketing zahtjeva potpunu predanost i dobro razvijenu vještinu pisanja. Ako sami nemate vremena posvetiti mu se na pravi način, najbolje je angažirati stručnjaka.

Tim Digitalnih ideja sa zadovoljstvom će vam pomoći oko stvaranja originalnog, optimiziranog i kvalitetnog sadržaja koji je u potpunosti prilagođen vašim kupcima i komunikacijskim kanalima.

Bilo da trebate sadržaj za web stranicu, blog, društvene mreže ili online oglase – računajte na nas! Javiti se možete putem kontakt forme, mailom ili telefonski (kontakt podaci su pri dnu stranice)!