Što je marketing, Digitalne ideje

Što je marketing?

Marketing je posvećen prvenstveno izgradnji odnosa s kupcima, te istraživanju i ispunjavanju njihovih želja i potreba. Suprotno mišljenju većine, marketing nije isto što i prodaja ili oglašavanje – on uključuje i prodaju i oglašavanje, ali i čitav niz drugih važnih aktivnosti.

Marketing možemo definirati i kao društveni proces stvaranja i razmjene vrijednosti čija uspješnost uvelike ovisi o poznavanju potreba i želja ciljne skupine potrošača, kao i o poznavanju konkurenata te uvjeta koji vladaju tržištem.

Za vlasnike malih poduzeća, koji ne mogu ulagati velika financijska sredstva u oglašavanje, internetsko doba znači sasvim novi početak i otvorena vrata velikom broju novih mogućnosti. Uz kvalitetan proizvod/uslugu i pravu online prezentaciju istih, danas je tako moguće stići poprilično daleko uz relativno mala financijska ulaganja.

 

Marketing u malim poduzećima

 

Kao mali poduzetnik svoje klijente vjerojatno poznajete jako dobro jer s njima često imate priliku izravno komunicirati i tako doznati što im se sviđa, što bi željeli promijeniti itd. Također, radite li sami ili u malom timu, na neki ste način brži i snalažljiviji, lakše izmjenjujete ideje i lakše se prilagođavate promjenama na tržištu, a sve dobre i loše učinke poslovnih poteza imate priliku osjetiti na vlastitoj koži zbog čega brže i bolje učite.

Ipak, u takvim uvjetima rada vjerojatno ne stižete puno brinuti o marketingu ili barem ne na način koji bi vam donio najbolje rezultate.

Zato smo tu mi – alatima digitalnog marketinga omogućit ćemo da se dobar glas o vašim proizvodima/uslugama čuje još dalje i dovesti vam pred vrata nove kupce.

Marketing počinje i završava s kupcem. Zato ćemo doznati sve potrebno o ciljnoj skupini kojoj je namijenjen vaš proizvod/usluga i uspostaviti s njom komunikaciju koja će u potpunosti biti u skladu s vašim brendom i ciljevima, a sve u svrhu postizanja boljih poslovnih rezultata i zadovoljstva kupaca.

U marketingu je, baš kao i u životu, potpuno pogrešno pokušavati udovoljiti svima.

Marketinška komunikacija treba biti jasno usmjerena i prilagođena onima kojima su proizvod ili usluga namijenjeni. Nije isto, primjerice, obraćati se tinejdžerima i umirovljenicima.

U svakom slučaju, mi ćemo znati prepoznati vašu posebnost i na pravi ju način predstaviti onima koji će ju znati cijeniti!

Javiti nam se možete putem kontakt forme, telefonski ili mailom (podaci se nalaze pri dnu stranice)!