3 najčešće greške zbog kojih gubite klijente online

Autor: Digitalne ideje Objavljeno: 20/09/2024

Imate web stranicu, društvene mreže, možda čak i newsletter, ali rezultati ne dolaze? Ulažete trud i vrijeme, a klijenti jednostavno ne reagiraju? Ako se prepoznajete u ovome, niste sami. Mnogi poduzetnici na internetu čine greške koje ih skupo koštaju, a koje se zapravo vrlo lako mogu ispraviti.

U ovom tekstu otkrit ćemo tri najčešće pogreške zbog kojih gubite klijente online te kako ih ispraviti. Dobra vijest je to da su sva rješenja o kojima govorimo jednostavna, ali dovoljno moćna da transformiraju vašu online prisutnost i poslovanje.

Greška 1: Nejasan poziv na akciju (CTA)

Koliko puta ste naišli na web stranicu koja izgleda lijepo, ali vas ne vodi nigdje? To se događa i s vašim potencijalnim klijentima ako nemate jasan poziv na akciju (engl. call to action).

Dobar CTA posjetiteljima na jasan način govori što trebaju učiniti sljedeće – nešto kupiti, preuzeti vodič, prijaviti se na newsletter, zatražiti ponudu i sl.

Vama možda sve djeluje logično na vašoj web stranici i potpuno vam je jasno koji biste korak napravili sljedeći da ste vi na njihovom mjestu. Nemojte upasti u tu zamku - posjetitelji stvari ne vide onako kako ih vi vidite. Ne pretpostavljajte, ne podrazumijevajte - recite im koji je sljedeći korak. Recite to na jasan, nedvosmislen, upečatljiv način. Ne ostavljajte im prostor za lutanje.

Kad pišete CTA, budite specifični i obavezno istaknite benefite.

Greška 2: Izostanak SEO optimizacije

Ako vaša web stranica nije optimizirana za tražilice, vaši potencijalni klijenti možda ni ne znaju da postojite. Prema podacima iz BrightEdge-a, 53% web prometa dolazi iz organskih pretraga. Ako vaša web stranica nije dobro optimiziranam, gubite mnogo organskog prometa i mnogo potencijalnih klijenata.

Najčešće pogreške vezane za SEO uključuju:

  • nekorištenje ključnih riječi koje koristi vaša publika (rješenje: koristite alate poput Google Keyword Plannera za istraživanje ključnih riječi, obratite pažnju na to koje riječi vaša publika koristi u grupama na društvenim mrežama, forumima i sl.);
  • nepostojanje meta opisa i optimiziranih naslova (rješenje: naučite kako pisati dobre meta naslove i meta opise, a ako imate web stranicu u WordPressu, koristite Yoast SEO plugin za pomoć);
  • loše tehničke performanse poput sporog učitavanja stranice (rješenje: provjerite imate li kvalitetan hosting, pobrinite se da vaš web ima i kvalitetan dizajn i kvalitetan kod, obavezno optimizirajte medijske datoteke koje koristite na webu).

Greška 3: Zanemarivanje e-mail marketinga

Ako e-mail marketing smatrate zastarjelim ili nepotrebnim, jako griješite.

Kada ga se kvalitetno radi, e-mail marketing drastično povećava prodaju proizvoda i usluga. U nastavku je nekoliko savjeta o tome što raditi, a što ne raditi kada je riječ o e-mail marketingu.

Što raditi:

  • Neka vaši mailovi budu personalizirani i u potpunosti prilagođeni vašoj publici (načinu na koji komuniciraju, onome što žele i trebaju).
  • Segmentirajte svoju publiku prema interesima i potrebama. Tako će vaši mailovi biti korisniji i učinkovitiji.
  • Kreirajte automatizirane kampanje koje redovito educiraju i inspiriraju klijente.

Što ne raditi:

  • Nemojte slati generičke, nepersonalizirane ponude koje ne odgovaraju potrebama vaše publike.
  • Nemojte s publikom komunicirati samo kada im nešto želite prodati, nego se pobrinite da putem vaših mailova imaju kontinuiran pristup vrijednim, zanimljivim i inspirativnim sadržajima.
  • Nemojte nikada slati mailove osobama koje vam nisu dale dopuštenje (privolu) za slanje mailova.

Kako ove greške utječu na vaš posao?

Svi ovi problemi – nejasan CTA, loša SEO strategija i zanemarivanje e-mail marketinga – dovode do jednog rezultata: gubitka klijenata. Čak i ako imate sjajan proizvod ili uslugu, nećete dovoljno doći do izražaja u online svijetu, a vaši će idealni klijenti otići nekome drugome.

Primjeri uspješnih promjena

Poduzetnica koja vodi mali salon ljepote odlučila je uvesti promjene. Dodala je jasan poziv na akciju na svojoj stranici ("Rezervirajte termin odmah"), optimizirala svoju web stranicu za ključne riječi poput "najbolji tretmani za lice u Zagrebu" i započela redoviti newsletter s korisnim savjetima za njegu kože.

Rezultat? Nakon četiri mjeseca ovakvih aktivnosti broj klijenata se povećao za 30% + generirala je dodatne prihode putem ponovnih posjeta. Sve to bez plaćenih oglasa.

Što možete učiniti odmah

Online marketing se ne vrti samo oko prodaje. Poanta je u stvaranju iskustva koje vodi klijenta korak po korak od početnog interesa do odluke o kupnji.

Ako smatrate da možete postići više kada je riječ o vašoj online prisutnosti i o poslovnim rezultatima općenito, a niste sigurni odakle krenuti, poslušajte online predavanje "Kako do bolje pozicije na Googleu, idealnih klijenata i veće prodaje bez plaćanja oglasa"!

U predavanju ćete naučiti:

  • zašto su web stranica, poslovni blog i newsletter iznimno važni za vaš posao;
  • kako optimizirati web stranicu tako da vam idealni klijenti neprestano dolaze organski putem Googlea (bez plaćanja oglasa);
  • kako voditi uspješan poslovni blog koji će pokazati vašim idealnim klijentima da ste stručnjak kojeg trebaju i kojem mogu vjerovati;
  • kako izgraditi newsletter listu i koristiti moć e-mail marketinga za prodaju proizvoda i usluga.

Nemojte gubiti klijente zbog grešaka koje lako možete ispraviti. Počnite s učenjem već danas!

Ako želiš učiti o digitalnom marketingu i dobivati važne informacije o našim uslugama, pretplati se na naš newsletter!*

    *Prije prijave svakako pročitajte pravila privatnosti. Sama prijava podrazumijeva pristanak na navedena pravila i davanje dozvole za slanje newslettera. S newsletter liste se možete odjaviti u bilo kojem trenutku.
    Sadržaje s ove web stranice nije dozvoljeno kopirati, prenositi ni preuzimati u bilo kojem obliku i potom koristiti za stjecanje profita ili objavljivati na vlastitoj web stranici, blogu ili portalu bez dozvole autora i navođenja izvora.
    Obrt za digitalni marketing i izradu web stranica
    OIB: 10867628512 Vlasnica: Ivana Gložić Meter
    Sjedište: Sunčana 28, 31 221 Josipovac
    © Copyright 2025 - Digitalne ideje - Sva prava pridržana
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram