Imate web stranicu, društvene mreže, možda čak i newsletter, ali rezultati ne dolaze? Ulažete trud i vrijeme, a klijenti jednostavno ne reagiraju? Ako se prepoznajete u ovome, niste sami. Mnogi poduzetnici na internetu čine greške koje ih skupo koštaju, a koje se zapravo vrlo lako mogu ispraviti.
U ovom tekstu otkrit ćemo tri najčešće pogreške zbog kojih gubite klijente online te kako ih ispraviti. Dobra vijest je to da su sva rješenja o kojima govorimo jednostavna, ali dovoljno moćna da transformiraju vašu online prisutnost i poslovanje.
Koliko puta ste naišli na web stranicu koja izgleda lijepo, ali vas ne vodi nigdje? To se događa i s vašim potencijalnim klijentima ako nemate jasan poziv na akciju (engl. call to action).
Dobar CTA posjetiteljima na jasan način govori što trebaju učiniti sljedeće – nešto kupiti, preuzeti vodič, prijaviti se na newsletter, zatražiti ponudu i sl.
Vama možda sve djeluje logično na vašoj web stranici i potpuno vam je jasno koji biste korak napravili sljedeći da ste vi na njihovom mjestu. Nemojte upasti u tu zamku - posjetitelji stvari ne vide onako kako ih vi vidite. Ne pretpostavljajte, ne podrazumijevajte - recite im koji je sljedeći korak. Recite to na jasan, nedvosmislen, upečatljiv način. Ne ostavljajte im prostor za lutanje.
Kad pišete CTA, budite specifični i obavezno istaknite benefite.
Ako vaša web stranica nije optimizirana za tražilice, vaši potencijalni klijenti možda ni ne znaju da postojite. Prema podacima iz BrightEdge-a, 53% web prometa dolazi iz organskih pretraga. Ako vaša web stranica nije dobro optimiziranam, gubite mnogo organskog prometa i mnogo potencijalnih klijenata.
Najčešće pogreške vezane za SEO uključuju:
Ako e-mail marketing smatrate zastarjelim ili nepotrebnim, jako griješite.
Kada ga se kvalitetno radi, e-mail marketing drastično povećava prodaju proizvoda i usluga. U nastavku je nekoliko savjeta o tome što raditi, a što ne raditi kada je riječ o e-mail marketingu.
Što raditi:
Što ne raditi:
Svi ovi problemi – nejasan CTA, loša SEO strategija i zanemarivanje e-mail marketinga – dovode do jednog rezultata: gubitka klijenata. Čak i ako imate sjajan proizvod ili uslugu, nećete dovoljno doći do izražaja u online svijetu, a vaši će idealni klijenti otići nekome drugome.
Poduzetnica koja vodi mali salon ljepote odlučila je uvesti promjene. Dodala je jasan poziv na akciju na svojoj stranici ("Rezervirajte termin odmah"), optimizirala svoju web stranicu za ključne riječi poput "najbolji tretmani za lice u Zagrebu" i započela redoviti newsletter s korisnim savjetima za njegu kože.
Rezultat? Nakon četiri mjeseca ovakvih aktivnosti broj klijenata se povećao za 30% + generirala je dodatne prihode putem ponovnih posjeta. Sve to bez plaćenih oglasa.
Online marketing se ne vrti samo oko prodaje. Poanta je u stvaranju iskustva koje vodi klijenta korak po korak od početnog interesa do odluke o kupnji.
Ako smatrate da možete postići više kada je riječ o vašoj online prisutnosti i o poslovnim rezultatima općenito, a niste sigurni odakle krenuti, poslušajte online predavanje "Kako do bolje pozicije na Googleu, idealnih klijenata i veće prodaje bez plaćanja oglasa"!
U predavanju ćete naučiti:
Nemojte gubiti klijente zbog grešaka koje lako možete ispraviti. Počnite s učenjem već danas!