3 najčešće greške zbog kojih gubite klijente online

Autor: Digitalne ideje Objavljeno: 20/09/2024

Imate web stranicu, društvene mreže, možda čak i newsletter, ali rezultati ne dolaze? Ulažete trud i vrijeme, a klijenti jednostavno ne reagiraju? Ako se prepoznajete u ovome, niste sami. Mnogi poduzetnici na internetu čine greške koje ih skupo koštaju, a koje se zapravo vrlo lako mogu ispraviti.

U ovom tekstu otkrit ćemo tri najčešće pogreške zbog kojih gubite klijente online te kako ih ispraviti. Dobra vijest je to da su sva rješenja o kojima govorimo jednostavna, ali dovoljno moćna da transformiraju vašu online prisutnost i poslovanje.

Greška 1: Nejasan poziv na akciju (CTA)

Lijepa web stranica ne znači vam ništa ako ne može zainteresirati, zadržati i jasno usmjeriti posjetitelje. Potencijalni klijenti postat će izgubljeni klijenti ako na svom webu nemate jasan poziv na akciju (engl. CTA - call to action).

Dobar CTA posjetiteljima na jasan način govori što trebaju učiniti sljedeće – nešto kupiti, preuzeti vodič, prijaviti se na newsletter, zatražiti ponudu i sl.

Vama možda sve djeluje logično na vašoj web stranici i potpuno vam je jasno koji biste korak napravili sljedeći da ste vi na njihovom mjestu. Nemojte upasti u tu zamku - posjetitelji stvari ne vide onako kako ih vi vidite. Ne pretpostavljajte, ne podrazumijevajte - recite im koji je sljedeći korak. Recite to na jasan, nedvosmislen, upečatljiv način. Ne ostavljajte im prostor za lutanje.

Kad pišete CTA, budite specifični i obavezno istaknite benefite.

Greška 2: Izostanak SEO optimizacije

Prema podacima iz BrightEdge-a, 53% web prometa dolazi iz organskih pretraga. Ako vaša web stranica nije dobro optimiziranam, gubite mnogo organskog prometa i mnogo potencijalnih klijenata.

Najčešće pogreške vezane za SEO uključuju:

  • nekorištenje ključnih riječi koje koristi vaša publika (rješenje: koristite alate poput Google Keyword Plannera za istraživanje ključnih riječi, obratite pažnju na to koje riječi vaša publika koristi u grupama na društvenim mrežama, forumima i sl.);
  • nepostojanje meta opisa i optimiziranih naslova (rješenje: naučite kako pisati dobre meta naslove i meta opise, a ako imate web stranicu u WordPressu, koristite Yoast SEO plugin za pomoć);
  • loše tehničke performanse poput sporog učitavanja stranice (rješenje: provjerite imate li kvalitetan hosting, pobrinite se da vaš web ima i kvalitetan dizajn i kvalitetan kod, obavezno optimizirajte medijske datoteke koje koristite na webu).

Greška 3: Zanemarivanje e-mail marketinga

Ako e-mail marketing smatrate zastarjelim ili nepotrebnim, jako griješite.

Kada ga se kvalitetno radi, e-mail marketing drastično povećava prodaju proizvoda i usluga. U nastavku je nekoliko savjeta o tome što raditi, a što ne raditi kada je riječ o e-mail marketingu.

Što raditi:

  • Neka vaši mailovi budu personalizirani i u potpunosti prilagođeni vašoj publici (načinu na koji komuniciraju, onome što žele i trebaju).
  • Segmentirajte svoju publiku prema interesima i potrebama. Tako će vaši mailovi biti korisniji i učinkovitiji.
  • Kreirajte automatizirane kampanje koje redovito educiraju i inspiriraju klijente.

Što ne raditi:

  • Nemojte slati generičke, nepersonalizirane ponude koje ne odgovaraju potrebama vaše publike.
  • Nemojte s publikom komunicirati samo kada im nešto želite prodati, nego se pobrinite da putem vaših mailova imaju kontinuiran pristup vrijednim, zanimljivim i inspirativnim sadržajima.
  • Nemojte nikada slati mailove osobama koje vam nisu dale dopuštenje (privolu) za slanje mailova.

Kako ove greške utječu na vaš posao?

Svi ovi problemi - nejasan CTA, loša SEO strategija i zanemarivanje e-mail marketinga - dovode do jednog rezultata: gubitka klijenata. Čak i ako imate sjajan proizvod ili uslugu, nećete dovoljno doći do izražaja u online svijetu, a vaši će idealni klijenti otići nekome drugome.

Što možete učiniti odmah

Online marketing se ne vrti samo oko prodaje. Poanta je u stvaranju iskustva koje vodi klijenta korak po korak od početnog interesa do odluke o kupnji.

Ako smatrate da možete postići više kada je riječ o vašoj online prisutnosti i o poslovnim rezultatima općenito, a niste sigurni odakle krenuti, poslušajte online predavanje "Kako do bolje pozicije na Googleu, idealnih klijenata i veće prodaje bez plaćanja oglasa"!

U predavanju ćete naučiti:

  • zašto su web stranica, poslovni blog i newsletter iznimno važni za vaš posao;
  • kako optimizirati web stranicu tako da vam idealni klijenti neprestano dolaze organski putem Googlea (bez plaćanja oglasa);
  • kako voditi uspješan poslovni blog koji će pokazati vašim idealnim klijentima da ste stručnjakinja koju trebaju i kojoj mogu vjerovati;
  • kako izgraditi newsletter listu i koristiti moć e-mail marketinga za prodaju proizvoda i usluga.

Nemojte gubiti klijente zbog grešaka koje lako možete ispraviti. Počnite s učenjem već danas! 🙂

Ako želiš učiti o content marketingu, biti u toku s novostima i ostvariti popuste, pridruži se našoj newsletter zajednici!*

    *Prije prijave svakako pročitajte pravila privatnosti. Sama prijava podrazumijeva pristanak na navedena pravila i davanje dozvole za slanje newslettera. S newsletter liste se možete odjaviti u bilo kojem trenutku.
    Sadržaje s ove web stranice nije dozvoljeno kopirati, prenositi ni preuzimati u bilo kojem obliku i potom koristiti za stjecanje profita ili objavljivati na vlastitoj web stranici, blogu ili portalu bez dozvole autora i navođenja izvora.
    Obrt za digitalni marketing i izradu web stranica
    OIB: 10867628512 Vlasnica: Ivana Gložić Meter
    Sjedište: Sunčana 28, 31 221 Josipovac
    © Copyright 2025 - Digitalne ideje - Sva prava pridržana
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram