Imate web stranicu, društvene mreže, možda čak i newsletter, ali rezultati ne dolaze? Ulažete trud i vrijeme, a klijenti jednostavno ne reagiraju? Ako se prepoznajete u ovome, niste sami. Mnogi poduzetnici na internetu čine greške koje ih skupo koštaju, a koje se zapravo vrlo lako mogu ispraviti.
U ovom tekstu otkrit ćemo tri najčešće pogreške zbog kojih gubite klijente online te kako ih ispraviti. Dobra vijest je to da su sva rješenja o kojima govorimo jednostavna, ali dovoljno moćna da transformiraju vašu online prisutnost i poslovanje.
Lijepa web stranica ne znači vam ništa ako ne može zainteresirati, zadržati i jasno usmjeriti posjetitelje. Potencijalni klijenti postat će izgubljeni klijenti ako na svom webu nemate jasan poziv na akciju (engl. CTA - call to action).
Dobar CTA posjetiteljima na jasan način govori što trebaju učiniti sljedeće – nešto kupiti, preuzeti vodič, prijaviti se na newsletter, zatražiti ponudu i sl.
Vama možda sve djeluje logično na vašoj web stranici i potpuno vam je jasno koji biste korak napravili sljedeći da ste vi na njihovom mjestu. Nemojte upasti u tu zamku - posjetitelji stvari ne vide onako kako ih vi vidite. Ne pretpostavljajte, ne podrazumijevajte - recite im koji je sljedeći korak. Recite to na jasan, nedvosmislen, upečatljiv način. Ne ostavljajte im prostor za lutanje.
Kad pišete CTA, budite specifični i obavezno istaknite benefite.
Prema podacima iz BrightEdge-a, 53% web prometa dolazi iz organskih pretraga. Ako vaša web stranica nije dobro optimiziranam, gubite mnogo organskog prometa i mnogo potencijalnih klijenata.
Najčešće pogreške vezane za SEO uključuju:
Ako e-mail marketing smatrate zastarjelim ili nepotrebnim, jako griješite.
Kada ga se kvalitetno radi, e-mail marketing drastično povećava prodaju proizvoda i usluga. U nastavku je nekoliko savjeta o tome što raditi, a što ne raditi kada je riječ o e-mail marketingu.
Što raditi:
Što ne raditi:
Svi ovi problemi - nejasan CTA, loša SEO strategija i zanemarivanje e-mail marketinga - dovode do jednog rezultata: gubitka klijenata. Čak i ako imate sjajan proizvod ili uslugu, nećete dovoljno doći do izražaja u online svijetu, a vaši će idealni klijenti otići nekome drugome.
Online marketing se ne vrti samo oko prodaje. Poanta je u stvaranju iskustva koje vodi klijenta korak po korak od početnog interesa do odluke o kupnji.
Ako smatrate da možete postići više kada je riječ o vašoj online prisutnosti i o poslovnim rezultatima općenito, a niste sigurni odakle krenuti, poslušajte online predavanje "Kako do bolje pozicije na Googleu, idealnih klijenata i veće prodaje bez plaćanja oglasa"!
U predavanju ćete naučiti:
Nemojte gubiti klijente zbog grešaka koje lako možete ispraviti. Počnite s učenjem već danas! 🙂