Imate kvalitetan proizvod ili uslugu? Želite se putem interneta predstaviti kao stručnjak i osoba od povjerenja? Želite na pravi način komunicirati vrijednosti do kojih držite u poslu? Želite oko sebe okupiti zajednicu kojoj su potrebna vaša znanja i vještine? Želite s tom zajednicom graditi kvalitetne i stabilne odnose i s vremenom ju potaknuti na poslovnu suradnju, tj. na kupnju vaših proizvoda i usluga?
Posvetite se content marketingu koji će vam pomoći da postignete sve navedeno!
Content marketing podrazumijeva kreiranje i (besplatno) dijeljenje kvalitetnog, korisnog i zanimljivog sadržaja s ciljem okupljanja zajednice kojoj su potrebna naša znanja i vještine te s ciljem gradnje prepoznatljivosti i povjerenja, što zajedno daje bolje poslovne rezultate.
Content ili sadržaj se u ovom kontekstu odnosi na tekstove s web stranice ili bloga, e-knjige, newslettere, videa, grafike itd. Na sav onaj pisani ili snimani (audio i video) materijal čiji je cilj na neki način educirati ili informirati ciljnu publiku i tako joj pomoći da riješi neki problem ili dozna nešto što joj je bitno.
Iako je pojam “content marketing” relativno nov, riječ je o nečemu što je već odavno prisutno u našem društvu (onoliko dugo koliko je prisutno i oglašavanje). Ipak, u posljednja dva desetljeća drastično se promijenio način na koji kupujemo pa tako i način na koji reklamiramo svoje proizvode i usluge.
Ljudi se danas o proizvodima i uslugama informiraju prvo putem interneta, tj. putem sadržaja koje tamo pronađu. Sami traže informacije, komentiraju i čitaju tuđe komentare, ocjenjuju i vrednuju prema tuđim ocjenama. O sadržajima koje pronađu na internetu ovisit će slika koju će imati o vašem proizvodu ili usluzi pa samim tim i njihova spremnost da vam daju svoje povjerenje i novac.
I zato je content marketing iznimno važan. Korištenjem content marketinga svjesno počinjete upravljati slikom koju će ljudi imati o vama, o vašem proizvodu ili usluzi, tj. počinjete upravljati svojim brendom. Da bi ovaj proces bio uspješan, važno je da imate kvalitetan proizvod ili uslugu. Bez toga sve drugo pada u vodu.
Dakle, prije nego što započnete s content marketingom, važno je da imate nešto kvalitetno za ponuditi tržištu, ali i da točno znate kome se obraćate, tj. kome su namijenjeni vaši proizvodi i usluge. Tko su ti ljudi, čime se bave, kako se osjećaju, za čim tragaju, koje probleme žele riješiti - i kako im vi tu možete pomoći?
Kad ovo definirate, neće vam nedostajati odličnih ideja za kvalitetne sadržaje od kojih ćete imati koristi i vi i vaša publika. U očima ljudi kojima se obraćate rast ćete kao netko tko je stručan, pouzdan i voljan pomoći. Sve to znači gradnju povjerenja, a povjerenje je temelj svakog kvalitetnog poslovnog odnosa.
No ne očekujte da će vam content marketing donijeti rezultate preko noći. To je dugoročna strategija i proces na kojem neprestano treba raditi. Ipak, ako želite stabilnu i sigurnu poslovnu budućnost i kvalitetnu online zajednicu koja će podržavati i održavati vaše poslovanje, u content marketing biste definitivno trebali uložiti!
Trebate kvalitetnu i brzu web stranicu? Trebate pomoć s pisanjem tekstova za blog ili newsletter? Javite nam se!