Što je "lead magnet" i zašto ga trebate već danas

Autor: Digitalne ideje Objavljeno: 10/09/2024

Vaši potencijalni klijenti preplavljeni su oglasima, ponudama i sadržajem sa svih strana. Kako ih onda privući na prirodan način, bez “agresivnih” marketinških taktika?

Kreirajte lead magnet ili magnet za klijente kako biste okupili zajednicu koja na internetu traga upravo za onim rješenjima kakva nudite kroz svoje proizvode i usluge!

U ovom tekstu otkrit ćemo što je lead magnet ili magnet za klijente, kako funkcionira i zašto je ključan za vaš rast. Bez obzira na to vodite li mali biznis ili gradite osobni brend, ovaj pristup može transformirati način na koji dolazite do idealnih klijenata.

Što je lead magnet?

Lead magnet je vrijedna ponuda koju besplatno dijelite kako biste privukli pažnju svoje ciljne publike. Ova ponuda može biti e-knjiga, vodič, besplatna radionica, video, predložak, checklista ili čak popust. Ključno je da magnet za klijente odgovara na specifičan problem vaše publike i pruža im nekakvu vrijednost.

Lead magnet je alat kojim započinjete dijalog s publikom pružajući im prvo rješenje koje vodi prema vašim glavnim proizvodima ili uslugama.

Zašto je lead magnet toliko moćan alat?

  • Gradi povjerenje

Prvi korak u privlačenju klijenata je izgradnja povjerenja. Kad im ponudite nešto korisno besplatno, pokazujete im da razumijete njihove potrebe i imate rješenja za njihove probleme.

  • Privlači pravu publiku

Magnet za klijente privlači one koji već imaju problem koji možete riješiti. To znači da su ljudi koji preuzmu vaš besplatni sadržaj ili ponudu vaši potencijalni klijenti.

  • Prikuplja kontakte za e-mail marketing

U zamjenu za vrijedan besplatni sadržaj koji ste im pripremili, ljudi će vam biti spremni ostaviti svoji e-mail adresu. Tako s njima možete ostati u kontaktu i angažirati ih vezano za vaše proizvode ili usluge. Ne smijemo zaboraviti da je e-mail marketing jedan od najisplativijih marketinških i prodajnih alata!

Kako lead magnet povećava prodaju

Lead magnet nenametljivo i učinkovito privlači vaše idealne klijente. Ako je dobro osmišljen, kvalitetno kreiran i lako dostupan putem pravih komunikacijskih kanala, lead magnet susrest će vaše idealne klijente onda kada im je najpotrebniji, dok traže po internetu rješenja svojih problema.

U trenutku kad osoba preuzme vrijedan besplatni sadržaj koji ste kreirali, otvaraju se putevi za potencijalne buduće suradnje i kupnju.

Obavezno prikupljajte mail adrese osoba koje preuzimaju vaš lead magnet kako biste s njima mogli ostati u kontaktu. Tim ljudima morate dati do znanja da postaju dio vaše newsletter zajednice i da ćete im povremeno slati mailove, tj. morate od njih dobiti privolu ako ih želite kontaktirati putem e-maila (poštujte GDPR pravila!).

Prikupljanjem e-mail adresa i informacija o tome što je privuklo vašeg potencijalnog klijenta možete segmentirati svoju publiku i slati im personalizirane poruke. Na primjer, ako ste kozmetičarka i netko preuzme vodič o njezi kože, možete mu poslati ponude za proizvode koji odgovaraju njihovim potrebama.

Također, lead magnet je savršena prilika za edukaciju vaše publike o prednostima vaših usluga. Na primjer, ako nudite konzultacije za izgradnju brenda, vaš magnet može biti vodič "Kako izgraditi prepoznatljiv brend u 5 koraka". Ljudi koji preuzmu taj vodič već pokazuju interes za ono čime se bavite i veća je vjerojatnost da će se odlučiti za vaše usluge.

Statistike koje ne možete ignorirati

  • 70 % potrošača preferira učiti o proizvodu ili usluzi putem sadržaja, a ne oglasa (prema Demand Metric).
  • 93 % kupaca provodi istraživanje online prije donošenja odluke o kupnji (prema Retail Dive).
  • Lead magneti povećavaju stopu konverzije za čak 30 % kod biznisa koji ga koriste kao dio svoje strategije.

Kako stvoriti vlastiti magnet za klijente?

Kao prvo, definirajte probleme koje ima vaša publika i razmislite kako im možete pomoći da ga riješe. Besplatni sadržaj koji kreirate ne treba (i ne može) rješavati sve njihove probleme, nego im treba pružiti svojevrsnu prvu pomoć i zainteresirati ih za vaše proizvode i usluge.

Uvijek jasno komunicirajte ono što želite da naprave prilikom preuzimanja lead magneta (da ostave e-mail adresu, prijave se na webinar ili preuzmu nekakav vodič).

I obavezno koristite SEO, poslovni blog, društvene mreže i e-mail marketing kako biste privukli ljude koji su zainteresirani za vaš sadržaj.

Spremni za idući korak?

Lead magnet samo je jedan kotačić učinkovitog mehanizma koji možete stvoriti od dobro optimizirane web stranice, kvalitetnog poslovnog bloga i korisnog newslettera.

Taj mehanizam može vam neprestano dovoditi idealne klijente organskim putem (bez plaćanja oglasa), ojačati vaš online autoritet i kredibilitet te značajno povećati prodaju.

Ako želite bolju poziciju na Googleu, više idealnih klijenata i bolje prodajne rezultate - bez da neprestano morate plaćati oglase, svakako poslušajte online predavanje Kako do bolje pozicije na Googleu, idealnih klijenata i veće prodaje - bez plaćanja oglasa”!

Predavanje je idealno za poduzetnice koje same vode svoj marketing, a evo što ćete na predavanju naučiti:

  • zašto su web stranica, poslovni blog i newsletter iznimno važni za vaš posao;
  • kako optimizirati web stranicu tako da vam idealni klijenti neprestano dolaze organski putem Googlea (bez plaćanja oglasa);
  • kako voditi uspješan poslovni blog koji će pokazati vašim idealnim klijentima da ste stručnjakinja kakvu trebaju i kojoj mogu vjerovati;
  • kako izgraditi newsletter listu i koristiti moć e-mail marketinga za prodaju proizvoda i usluga.

Jeste li spremni raditi bolje, učinkovitije, smislenije? Jeste li spremni zarađivati više? Krenite već danas s učenjem! 😉

Ako želiš učiti o digitalnom marketingu i dobivati važne informacije o našim uslugama, pretplati se na naš newsletter!*

    *Prije prijave svakako pročitajte pravila privatnosti. Sama prijava podrazumijeva pristanak na navedena pravila i davanje dozvole za slanje newslettera. S newsletter liste se možete odjaviti u bilo kojem trenutku.
    Sadržaje s ove web stranice nije dozvoljeno kopirati, prenositi ni preuzimati u bilo kojem obliku i potom koristiti za stjecanje profita ili objavljivati na vlastitoj web stranici, blogu ili portalu bez dozvole autora i navođenja izvora.
    Obrt za digitalni marketing i izradu web stranica
    OIB: 10867628512 Vlasnica: Ivana Gložić Meter
    Sjedište: Sunčana 28, 31 221 Josipovac
    © Copyright 2025 - Digitalne ideje - Sva prava pridržana
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram