"Dajte ljudima ono što žele, kako biste ih educirali o onome što trebaju." - Marie Forleo
Vaši potencijalni klijenti preplavljeni su oglasima, ponudama i sadržajem sa svih strana. Kako ih onda privući na prirodan način, bez “agresivnih” marketinških taktika?
Kreirajte lead magnet ili magnet za klijente kako biste okupili zajednicu koja na internetu traga upravo za onim rješenjima kakva nudite kroz svoje proizvode i usluge!
U ovom tekstu otkrit ćemo što je lead magnet ili magnet za klijente, kako funkcionira i zašto je ključan za vaš rast. Bez obzira na to vodite li mali biznis ili gradite osobni brend, ovaj pristup može transformirati način na koji dolazite do idealnih klijenata.
Lead magnet je vrijedna ponuda koju besplatno dijelite kako biste privukli pažnju svoje ciljne publike. Ova ponuda može biti e-knjiga, vodič, besplatna radionica, video, predložak, checklista ili čak popust. Ključno je da magnet za klijente odgovara na specifičan problem vaše publike i pruža im nekakvu vrijednost.
Lead magnet je alat kojim započinjete dijalog s publikom pružajući im prvo rješenje koje vodi prema vašim glavnim proizvodima ili uslugama.
Prvi korak u privlačenju klijenata je izgradnja povjerenja. Kad im ponudite nešto korisno besplatno, pokazujete im da razumijete njihove potrebe i imate rješenja za njihove probleme.
Magnet za klijente privlači one koji već imaju problem koji možete riješiti. To znači da su ljudi koji preuzmu vaš besplatni sadržaj ili ponudu vaši potencijalni klijenti.
U zamjenu za vrijedan besplatni sadržaj koji ste im pripremili, ljudi će vam biti spremni ostaviti svoji e-mail adresu. Tako s njima možete ostati u kontaktu i angažirati ih vezano za vaše proizvode ili usluge. Ne smijemo zaboraviti da je e-mail marketing jedan od najisplativijih marketinških i prodajnih alata!
Lead magnet nenametljivo i učinkovito privlači vaše idealne klijente. Ako je dobro osmišljen, kvalitetno kreiran i lako dostupan putem pravih komunikacijskih kanala, lead magnet susrest će vaše idealne klijente onda kada im je najpotrebniji, dok traže po internetu rješenja svojih problema.
U trenutku kad osoba preuzme vrijedan besplatni sadržaj koji ste kreirali, otvaraju se putevi za potencijalne buduće suradnje i kupnju.
Obavezno prikupljajte mail adrese osoba koje preuzimaju vaš lead magnet kako biste s njima mogli ostati u kontaktu. Tim ljudima morate dati do znanja da postaju dio vaše newsletter zajednice i da ćete im povremeno slati mailove, tj. morate od njih dobiti privolu ako ih želite kontaktirati putem e-maila (poštujte GDPR pravila!).
Prikupljanjem e-mail adresa i informacija o tome što je privuklo vašeg potencijalnog klijenta možete segmentirati svoju publiku i slati im personalizirane poruke. Na primjer, ako ste kozmetičarka i netko preuzme vodič o njezi kože, možete mu poslati ponude za proizvode koji odgovaraju njihovim potrebama.
Također, lead magnet je savršena prilika za edukaciju vaše publike o prednostima vaših usluga. Na primjer, ako nudite konzultacije za izgradnju brenda, vaš magnet može biti vodič "Kako izgraditi prepoznatljiv brend u 5 koraka". Ljudi koji preuzmu taj vodič već pokazuju interes za ono čime se bavite i veća je vjerojatnost da će se odlučiti za vaše usluge.
Kao prvo, definirajte probleme koje ima vaša publika i razmislite kako im možete pomoći da ga riješe. Besplatni sadržaj koji kreirate ne treba (i ne može) rješavati sve njihove probleme, nego im treba pružiti svojevrsnu prvu pomoć i zainteresirati ih za vaše proizvode i usluge.
Uvijek jasno komunicirajte ono što želite da naprave prilikom preuzimanja lead magneta (da ostave e-mail adresu, prijave se na webinar ili preuzmu nekakav vodič).
I obavezno koristite SEO, poslovni blog, društvene mreže i e-mail marketing kako biste privukli ljude koji su zainteresirani za vaš sadržaj.
Lead magnet samo je jedan kotačić učinkovitog mehanizma koji možete stvoriti od dobro optimizirane web stranice, kvalitetnog poslovnog bloga i korisnog newslettera.
Taj mehanizam može vam neprestano dovoditi idealne klijente organskim putem (bez plaćanja oglasa), ojačati vaš online autoritet i kredibilitet te značajno povećati prodaju.
Ako želite bolju poziciju na Googleu, više idealnih klijenata i bolje prodajne rezultate - bez da neprestano morate plaćati oglase, svakako poslušajte online predavanje “Kako do bolje pozicije na Googleu, idealnih klijenata i veće prodaje - bez plaćanja oglasa”!
Predavanje je idealno za poduzetnice koje same vode svoj marketing, a evo što ćete na predavanju naučiti:
Jeste li spremni raditi bolje, učinkovitije, smislenije? Jeste li spremni zarađivati više? Krenite već danas s učenjem! 😉