Benefiti vođenja poslovnog bloga za poduzetne edukatorice, trenerice i terapeutkinje

Autor: Digitalne ideje Objavljeno: 10/07/2024

Ako ste edukatorica, trenerica ili terapeutkinja koja razvija svoju poduzetničku priču, onda bi vođenje poslovnog bloga trebalo biti neizostavan dio vaše marketinške strategije.

Poslovni blog je odličan alat za izgradnju povjerenja i autoriteta, ali i platforma putem koje možete detaljno i redovno komunicirati sa svojom ciljnom publikom. Putem bloga možete prezentirati svoje stručno znanje i vrijednost koju nudite, pružiti važne informacije i uspostaviti dublju povezanost s potencijalnim klijentima.

Blog tako postaje središnje mjesto za dijalog i edukaciju, mjesto koje će privući pažnju vaših idealnih klijenata i pružiti im prave informacije, na pravi način i u pravo vrijeme. Blog je mjesto na kojem se gradi povjerenje između vas i vašeg idealnog klijenta, a u poslovanju nema važnije valute od povjerenja.

I da, sve to možete raditi i na društvenim mrežama, no ne zaboravimo da tamo nemate previše kontrole nad sadržajima koje kreirate. Već sutra se pravila mreže mogu promijeniti, a vi ostati i bez svojih sadržaja i bez zajednice koju ste okupili.

Vaša web stranica, s vašim poslovnim blogom, treba biti vaša baza, vaše online carstvo, mjesto na kojem će rasti i cvasti svi vaši online sadržaji.

Čitaju li ljudi blogove?

Istraživanja kažu da blogovi u 2024. godini i dalje zauzimaju važno mjesto u digitalnom svijetu.

Prema Techjury-ju, čak 77% korisnika interneta redovito čita blogove, što pokazuje da je ova forma sadržaja i dalje vrlo relevantna i široko prihvaćena.

Blogovi ne samo da privlače čitatelje, već također igraju ključnu ulogu u povećanju vidljivosti na tražilicama. Pokazalo se da web stranice s blogovima imaju 434% više indeksiranih stranica, što doprinosi boljem rangiranju na Googleu.

Zbog čega već danas trebate pokrenuti poslovni blog

Evo nekoliko ključnih razloga zašto je vođenje poslovnog bloga važno i korisno, posebno za edukatore, trenere i terapeute:

Izgradnja autoriteta i kredibiliteta

Redovitim objavljivanjem kvalitetnih, informativnih članaka možete pokazati svoje stručno znanje i iskustvo. Kroz blog postove možete objasniti složene koncepte, dijeliti studije slučaja, savjete i tehnike koje koristite u svojoj praksi. Ovo ne samo da pomaže u izgradnji vašeg autoriteta u očima postojećih i potencijalnih klijenata, već i kod kolega unutar industrije.

Povećanje vidljivosti

Blog može poboljšati SEO (engl. search engine optimization - optimizacija za tražilice) vaše web stranice. Redovito objavljivanje relevantnog sadržaja pomaže u rangiranju vaše stranice na tražilicama, što vodi do većeg broja posjeta stranici. Više organskih posjeta znači veću mogućnost privlačenja novih klijenata.

Izgradnja veze s klijentima

Blog nudi platformu na kojoj možete redovito komunicirati s vašom publikom. To omogućava izgradnju dublje veze s postojećim i potencijalnim klijentima kroz redovno dijeljenje korisnih informacija koje mogu primijeniti u svojim životima. Takva interakcija također potiče povratne informacije i dijalog, što može dodatno pojačati odnos i povjerenje između vas i vaših klijenata.

Diferencijacija na tržištu

Kroz jedinstveni i autentični sadržaj bloga možete se izdvojiti od konkurencije. Objavljivanjem svojih specifičnih metoda, pristupa i osobnih iskustava možete privući klijente koji traže upravo ono što vi nudite.

Edukacija klijenata

Putem bloga možete educirati svoje klijente i širu javnost o važnosti i efektivnosti svojih metoda. Edukativni sadržaj može pomoći ljudima da bolje razumiju što mogu očekivati tijekom sesija i kako se pripremiti, što može rezultirati većom efikasnošću tretmana ili edukacije.

Dugoročna vrijednost

Blog postovi imaju dugovječnost koja prelazi vrijeme izravnog marketinga. Kvalitetan sadržaj koji ste napisali prije nekoliko godina može i dalje privlačiti nove čitatelje i potencijalne klijente, pružajući kontinuiranu vrijednost bez dodatnih troškova.

Za svakog stručnjaka koji se bavi coachingom, terapijama ili edukacijama, blog nije samo platforma za marketing, već i sredstvo za obrazovanje, angažman i izgradnju povjerenja u zajednici kojoj služe. Ulaganje vremena i resursa u razvoj bloga može značajno doprinijeti rastu i uspjehu vaše prakse.

Trebate pomoć s osmišljavanjem i organiziranjem poslovnog bloga? Javite nam se!

Ako želiš učiti o content marketingu, biti u toku s novostima i ostvariti popuste, pridruži se našoj newsletter zajednici!*

    *Prije prijave svakako pročitajte pravila privatnosti. Sama prijava podrazumijeva pristanak na navedena pravila i davanje dozvole za slanje newslettera. S newsletter liste se možete odjaviti u bilo kojem trenutku.
    Sadržaje s ove web stranice nije dozvoljeno kopirati, prenositi ni preuzimati u bilo kojem obliku i potom koristiti za stjecanje profita ili objavljivati na vlastitoj web stranici, blogu ili portalu bez dozvole autora i navođenja izvora.
    Obrt za digitalni marketing i izradu web stranica
    OIB: 10867628512 Vlasnica: Ivana Gložić Meter
    Sjedište: Sunčana 28, 31 221 Josipovac
    © Copyright 2025 - Digitalne ideje - Sva prava pridržana
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram